100 vecí, ktoré musí vedieť každý chalan
Odošli tajnú správu:
Najjednoduchšie je použiť Cézarovu šifru. Jej princíp spočíva v tom, že abeceda začne iným písmenom, napríklad písmenom D. Všetky nasledujúce písmená sú potom patrične posunuté.
Zapískaj na dvoch prstoch
Palcom a prostredníkom jednej ruky vytvor krúžok.
Špičku jazyka daj v ústach dozadu.
Teraz vlož do úst krúžok vytvorený z palca a prostredníka tak, aby spočíval na špičke jazyka prehnutej dozadu.
Pritlač špičku jazyka na prsty, obkoles ich perami a vydýchni. Zaznie hvizd!
Od 8 rokov
Z nemeckého originálu 100 Dinge die ein Junge wissen muss (Schwager & Steinlein Verlag GmbH, Köln) preložila Katarína Bobríková. Hmotnosť produktu:0.347 kg
Vážený návštevník, potvrdením pomocou tlačidla OK udeľujete súhlas nám a našim partnerom s použitím cookies pre nevyhnutné, analytické a marketingové účely na tomto zariadení. Voľbou Nastavenia môžete sami určiť, aké skupiny cookies je možné spracovávať, poprípade ich spracovanie úplne zakázať. Ukladanie potrebných cookies prebieha vždy, a to v záujme zachovania funkčnosti webovej prezentácie.
Cookies
V tomto okne môžete zvoliť kategórie cookies v súlade s vlastnými preferenciami.
Tieto cookies zaisťujú bezproblémovú prevádzku internetového obchodu. Umožňujú napríklad vloženie produktov do košíka, objednanie, či prihlásenie do obchodu. Nevyhnutné cookies nemožno deaktivovať, pretože by došlo k narušeniu správneho fungovania internetového obchodu.
Preferenčné cookies umožňujú, aby si internetový obchod zapamätal informácie, ktoré menia správanie a vzhľad internetového obchodu. Je to napríklad jazyk internetového obchodu.
Analytické nástroje, akými sú napríklad Google analytics môžeme sledovať, ako internetový obchod používate, z akých zdrojov a technológií k nám prichádzate. Na základe týchto údajov môžeme internetový obchod neustále vylepšovať, aby bol pre vás čo najlepší. Všetky údaje sú anonymizované, konkrétnych užívateľov teda identifikovať nevieme.
Spoločne s nástrojmi tretích strán môžeme zobrazovať vami preferované reklamy v partnerských sieťach presne podľa vašich záujmov. V prípade nesúhlasu je pravdepodobné, že vaše záujmy a preferencie nebudú zohľadnené a bude sa vám reklama zobrazovať plošne.