Kniha "500 klinických studií v diabet" stručný popis: Lékaři v posledních letech žijí pod „diktátem“ medicíny založené na důkazech (evidence based medicine – EBM) a obor diabetologie není v tomto směru výjimkou. Odborné časopisy nezadržitelně chrlí celou řadu nových důkazů, pravd a hypotéz, které prohlubují míru našich znalostí, a které slouží k podpoře či naopak k vyvrácení určitých léčebných postupů a strategií. Kniha by měla sloužit jako kompendium základních kamenů v podobě klinických studií, o které se opírá současná diabetologie a s ní související obory. Autor prošel velké množství dostupné literatury s cílem nevynechat žádnou velkou nebo významnou klinickou studii, která zásadním způsobem ovlivnila současné preventivní, diagnostické a léčebné strategie v péči o pacienty s diabetem a přidruženými chorobami. Hmotnosť produktu:1.187 kg
Vážený návštevník, potvrdením pomocou tlačidla OK udeľujete súhlas nám a našim partnerom s použitím cookies pre nevyhnutné, analytické a marketingové účely na tomto zariadení. Voľbou Nastavenia môžete sami určiť, aké skupiny cookies je možné spracovávať, poprípade ich spracovanie úplne zakázať. Ukladanie potrebných cookies prebieha vždy, a to v záujme zachovania funkčnosti webovej prezentácie.
Cookies
V tomto okne môžete zvoliť kategórie cookies v súlade s vlastnými preferenciami.
Tieto cookies zaisťujú bezproblémovú prevádzku internetového obchodu. Umožňujú napríklad vloženie produktov do košíka, objednanie, či prihlásenie do obchodu. Nevyhnutné cookies nemožno deaktivovať, pretože by došlo k narušeniu správneho fungovania internetového obchodu.
Preferenčné cookies umožňujú, aby si internetový obchod zapamätal informácie, ktoré menia správanie a vzhľad internetového obchodu. Je to napríklad jazyk internetového obchodu.
Analytické nástroje, akými sú napríklad Google analytics môžeme sledovať, ako internetový obchod používate, z akých zdrojov a technológií k nám prichádzate. Na základe týchto údajov môžeme internetový obchod neustále vylepšovať, aby bol pre vás čo najlepší. Všetky údaje sú anonymizované, konkrétnych užívateľov teda identifikovať nevieme.
Spoločne s nástrojmi tretích strán môžeme zobrazovať vami preferované reklamy v partnerských sieťach presne podľa vašich záujmov. V prípade nesúhlasu je pravdepodobné, že vaše záujmy a preferencie nebudú zohľadnené a bude sa vám reklama zobrazovať plošne.