Aspekty recepce hudební
mluvy a pojetí improvizace
na mimohudební náměty na
ZUŠ
Autor:
Petr Planý
Kód produktu:
9788024439372
Rok vydania:
2014
Vydavateľstvo:
Univerzita Palackého v Olomouci (UPOL)
Jazyk:
český
Väzba:
brožovaná
Počet strán:
110
ISBN:
978-80-244-3937-2
Naša cena:
7.90 €
Bežná cena:
8.80 €
Vaša úspora:
0.9 €
Dostupnosť:
SKLADOM ODOSIELAME DO 7 DNÍ
Popis produktu
Monografie vychází z podmínek grantového projektu prof. Petra Planého realizovaného v rámci SGS na KHV PdF UP v Olomouci (ev. č. PdF_2013_008). Projekt se zabývá realizací a empirickým výzkumem varhanních skladeb Petra Ebena a varhanní improvizací na ZUŠ. Obě témata zpracovali Marek Gajda a Petr Sobotka. Prof. Planý v monografii pojednává o problematice varhanní hry a interpretaci jednotlivých stylů s ohledem na historické souvislosti spojené s literaturou a vývojem nástroje. Součástí této publikace je studie Ireny Černíčkové zabývající se analýzou Uherských rapsodií Franze Lista a příspěvek Filipa Chobota o estetických zkušenostech jedinců mladšího a středního školního věku a jejich hudebních disponibilitách. Autoři jednotlivých příspěvků jsou doktorandi z KHV PdF UP v Olomouci. Hmotnosť produktu:0.3 kg
Vážený návštevník, potvrdením pomocou tlačidla OK udeľujete súhlas nám a našim partnerom s použitím cookies pre nevyhnutné, analytické a marketingové účely na tomto zariadení. Voľbou Nastavenia môžete sami určiť, aké skupiny cookies je možné spracovávať, poprípade ich spracovanie úplne zakázať. Ukladanie potrebných cookies prebieha vždy, a to v záujme zachovania funkčnosti webovej prezentácie.
Cookies
V tomto okne môžete zvoliť kategórie cookies v súlade s vlastnými preferenciami.
Tieto cookies zaisťujú bezproblémovú prevádzku internetového obchodu. Umožňujú napríklad vloženie produktov do košíka, objednanie, či prihlásenie do obchodu. Nevyhnutné cookies nemožno deaktivovať, pretože by došlo k narušeniu správneho fungovania internetového obchodu.
Preferenčné cookies umožňujú, aby si internetový obchod zapamätal informácie, ktoré menia správanie a vzhľad internetového obchodu. Je to napríklad jazyk internetového obchodu.
Analytické nástroje, akými sú napríklad Google analytics môžeme sledovať, ako internetový obchod používate, z akých zdrojov a technológií k nám prichádzate. Na základe týchto údajov môžeme internetový obchod neustále vylepšovať, aby bol pre vás čo najlepší. Všetky údaje sú anonymizované, konkrétnych užívateľov teda identifikovať nevieme.
Spoločne s nástrojmi tretích strán môžeme zobrazovať vami preferované reklamy v partnerských sieťach presne podľa vašich záujmov. V prípade nesúhlasu je pravdepodobné, že vaše záujmy a preferencie nebudú zohľadnené a bude sa vám reklama zobrazovať plošne.