Marián Žabka; Rainer H. Müller; Gesine E. Hildebra
Kód produktu:
9788088908432
Rok vydania:
2009
Vydavateľstvo:
SAP - Slovak Academic Press
Jazyk:
slovenský
Väzba:
viazaná
Počet strán:
488
ISBN:
978-80-8890-843-2
Naša cena:
11.97 €
Bežná cena:
13.33 €
Vaša úspora:
1.36 €
Dostupnosť:
SKLADOM ODOSIELAME DO 7 DNÍ
Popis produktu
Na Slovensku neexistuje v súčasnosti žiadna komplexná publikácia o moderných liekových formách. Z tohto pohľadu možno považovať túto knihu za prvé ucelené dielo takého druhu u nás. Kniha je rozdelená na dve časti. Časť I Nové liekové formy na farmaceutickom trhu a časť II Nové liekové formy vo vývoji. V obidvoch častiach bolo našou snahou adaptovať uvedené poznatky aj terminologicky na stav, ktorý je na Slovensku - t. j. v súlade s vychádzajúcim Slovenským liekopisom a Zákonom o liekoch. Niektoré termíny, napr. biofarmácia, sme ponechali v orgináli, lebo aj keď sa na Slovensku doteraz zo známych a opodstatnených dôvodov uprednostňoval pojem biogalenika, tak v európskom či svetovom meradle sa tento termín používa minimálne. Hmotnosť produktu:0.72 kg
Vážený návštevník, potvrdením pomocou tlačidla OK udeľujete súhlas nám a našim partnerom s použitím cookies pre nevyhnutné, analytické a marketingové účely na tomto zariadení. Voľbou Nastavenia môžete sami určiť, aké skupiny cookies je možné spracovávať, poprípade ich spracovanie úplne zakázať. Ukladanie potrebných cookies prebieha vždy, a to v záujme zachovania funkčnosti webovej prezentácie.
Cookies
V tomto okne môžete zvoliť kategórie cookies v súlade s vlastnými preferenciami.
Tieto cookies zaisťujú bezproblémovú prevádzku internetového obchodu. Umožňujú napríklad vloženie produktov do košíka, objednanie, či prihlásenie do obchodu. Nevyhnutné cookies nemožno deaktivovať, pretože by došlo k narušeniu správneho fungovania internetového obchodu.
Preferenčné cookies umožňujú, aby si internetový obchod zapamätal informácie, ktoré menia správanie a vzhľad internetového obchodu. Je to napríklad jazyk internetového obchodu.
Analytické nástroje, akými sú napríklad Google analytics môžeme sledovať, ako internetový obchod používate, z akých zdrojov a technológií k nám prichádzate. Na základe týchto údajov môžeme internetový obchod neustále vylepšovať, aby bol pre vás čo najlepší. Všetky údaje sú anonymizované, konkrétnych užívateľov teda identifikovať nevieme.
Spoločne s nástrojmi tretích strán môžeme zobrazovať vami preferované reklamy v partnerských sieťach presne podľa vašich záujmov. V prípade nesúhlasu je pravdepodobné, že vaše záujmy a preferencie nebudú zohľadnené a bude sa vám reklama zobrazovať plošne.