Kniha "Tisíc toliarov za Olgu Stadnicku" stručný popis: Cyklus poviedok ponúka príbehy na pozadí kulís alternatívnej Sibíri osídlenej osadníkmi nemeckej Hanzy. Reálie sú však len pozadím pre subjektívne ladené pohľady na bohatý a vzrušujúci život Olgy Stadnickej, prvej vôbec známej melancholickej akčnej hrdinky. 190 cm vysoká dievčina s vlasmi farby mamutej srsti putuje tajgou, púšťou i tundrami, prepadáva banky i vlaky, bojuje a miluje zničujúco, vášnivo a na akčnú hrdinku nepatrične zložito...
Knižka prináša bezpochyby doposiaľ nie príliš rozšírený žáner osternu, krížený s dekadentnou fantasy – v podobe, akú by príbehom v prípade existencie alternatívnej Sibíre dal napríklad Alexander Grin.
Hmotnosť produktu:0.324 kg
Vážený návštevník, potvrdením pomocou tlačidla OK udeľujete súhlas nám a našim partnerom s použitím cookies pre nevyhnutné, analytické a marketingové účely na tomto zariadení. Voľbou Nastavenia môžete sami určiť, aké skupiny cookies je možné spracovávať, poprípade ich spracovanie úplne zakázať. Ukladanie potrebných cookies prebieha vždy, a to v záujme zachovania funkčnosti webovej prezentácie.
Cookies
V tomto okne môžete zvoliť kategórie cookies v súlade s vlastnými preferenciami.
Tieto cookies zaisťujú bezproblémovú prevádzku internetového obchodu. Umožňujú napríklad vloženie produktov do košíka, objednanie, či prihlásenie do obchodu. Nevyhnutné cookies nemožno deaktivovať, pretože by došlo k narušeniu správneho fungovania internetového obchodu.
Preferenčné cookies umožňujú, aby si internetový obchod zapamätal informácie, ktoré menia správanie a vzhľad internetového obchodu. Je to napríklad jazyk internetového obchodu.
Analytické nástroje, akými sú napríklad Google analytics môžeme sledovať, ako internetový obchod používate, z akých zdrojov a technológií k nám prichádzate. Na základe týchto údajov môžeme internetový obchod neustále vylepšovať, aby bol pre vás čo najlepší. Všetky údaje sú anonymizované, konkrétnych užívateľov teda identifikovať nevieme.
Spoločne s nástrojmi tretích strán môžeme zobrazovať vami preferované reklamy v partnerských sieťach presne podľa vašich záujmov. V prípade nesúhlasu je pravdepodobné, že vaše záujmy a preferencie nebudú zohľadnené a bude sa vám reklama zobrazovať plošne.